23-05-2014 - Reisverslag uit Plitvica, Kroatië van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu 23-05-2014 - Reisverslag uit Plitvica, Kroatië van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

23-05-2014

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

23 Mei 2014 | Kroatië, Plitvica

Vandaag met enorm veel pijn in mijn rug opgestaan uitstraling naar mijn benen. Eerst een hele goede warme douche genomen maar dat hielp niet veel het matras is ontzettend hart en elke dag krijg meer pijn in mijn rug. Na een flink aantal pijnstillers en diclofenac, rek en strek oefeningen het ontbijt aan gegaan.
Toch de keus gemaakt voor de laatste keer de grote watervallen te gaan bekijken, dat was best wel een beetje spannend want het was heel veel klim en daal werk maar Chris was super en heel geduldig heeft hij al mijn geklaag aangehoord.
We hebben het gered en we hebben de grote watervallen voor de laatste keer gezien hoewel het niet zo spectaculair was als van de week want het water was minder hoog is dus kwam er ook minder naar beneden.
Toen het echt niet meer ging, hebben we de verkorte route genomen naar de weg wat ook nog een flinke klim was trouwens.

Wat een verrassing toen we hoorden dat de eigenaresse van het appartement een extra opdekmatras op ons bed gelegd had. Vier uur slaap later voelde ik me stukken beter.
Nu relaxen want we gaan hier een dag eerder weg, we hebben een hotel erbij geboekt in Ljubljana de hoofdstad van Slovenië!!

  • 23 Mei 2014 - 22:53

    Ester:

    fijn dat het weer gaat met je rug

    bijzondere reis ,ik zeg een foto avondje plannen???
Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 101063

Voorgaande reizen:

18 December 2017 - 20 December 2017

Murano en Venetië

20 Maart 2017 - 22 April 2017

Vietnam, Cambodja, China

24 Oktober 2015 - 24 November 2015

USA West kust en New York!

13 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Kamperen

16 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Plitvice meren in Kroatië

Landen bezocht: