Castellane - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu Castellane - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

Castellane

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

28 Juli 2014 | Frankrijk, Castellane

Vandaag alles inpakken en naar Castellane, Frankrijk.
Daar komen we na een best lange reis door de bergen, met prachtige lavendel en zonnebloemvelden aan op Les Collines, een camping die zo steil naar beneden loopt dat ik er niet aan moet denken naar de receptie te lopen die helemaal boven aan de camping staat.
Het is nog net droog als we de tenten hebben opgezet, maar toch een zeil gespannen, je weet maar nooit en ja hoor, s'nachts gaat het toch los!
Was al dagen zo zeiden de andere mensen daar. Nou dat hebben wij weer!
Het is een beetje een saaie camping, ze doen hun best maar alles ligt om elf uur zo'n beetje al plat. Wat een stilte en wat een rust vergeleken bij een camping met meer dan 4000 mensen op El Delfin Verde.
En bijna geen wifi bereik, heerlijk!
We staan op een schuin gedeelte en dat hebben we geweten, het bed was eigenlijk niet hard genoeg opgepompt, mede dat het schuin stond, we schoven elke keer door heel de tent heen en het was zo verschrikkelijk koud s'nachts! Chris en ik hebben vreselijk gelachen! We kregen het gewoon niet warm. Dan denk je s'morgens dus een warme douche te pakken, staan die dingen afgesteld zodat je lauw water hebt!!! De nacht erna hebben we het anders aangepakt, alles wat maar warmte kon geven op het bed gelegd, kussens onder het matras, bed opgepompt, zo hard mogelijk en nu hadden we het een stuk warmer. Het leek wel 20 graden verschil en dat was het waarschijnlijk ook.

Verslag uit: Frankrijk, Castellane

Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015