Afscheid - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

19 April 2017 | Nederland, Dordrecht

We nemen een taxi naar de luchthaven en hebben weer zo'n leuk gesprek met de taxichauffeur. Wat een ontzettende leuke mensen hebben we ontmoet op deze vakantie.

12:15 's nachts gaat ons vliegtuig. 12 Uur vliegen en allebei kramp in je benen hebben! Na 30.000 km vliegen ben ik er wel een beetje klaar mee. Dan heb ik het nog niet over de aantal kilometers die we in de bus hebben doorgebracht. Dit wisten we echt wel van tevoren, alleen het is toch altijd  anders als je het ondergaat met 39 graden.

Zoveel mensen die we deze reis in ons hart hebben gesloten, de mooie gesprekken, de bewustwording, het dankbaar zijn voor wat we zelf hebben, het medelijden dat je verstikt omdat we zelf geen oplossing op korte termijn kunnen bieden, wel verlichting kunnen geven, de omgeving en de geuren van Chinees eten in Hong Kong door heel de stad, de massa's  scooters, de geluiden en de dieren, de warmte en het respect van de mensen. Zoveel nog niet genoemd of op geschreven.
Dank aan alle mensen doe ons gevolgd hebben.
Dank aan God.

Het is hier koud!

• 19 April 2017 - 11:07

Brenda:

Mooi Heleen! ❤

• 19 April 2017 - 14:12

Paulien:

Hele mooie reis en super om dit met je verhalen mee te kunnen maken.

• 19 April 2017 - 17:53

Marian:

Mooi geschreven, welkom terug. Ik heb genoten van jullie foto's en verhalen, echt.
Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015