Universal Studio's - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu Universal Studio's - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

Universal Studio's

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

08 November 2015 | Verenigde Staten, Santa Paula

Acht uur vertrokken, wanneer de Tom Tom aangeeft 45 minuten te rijden, tel er dan maar anderhalf uur bij op.
Ook op zaterdagmorgen. Wat een heksenketel dit verkeer.

Op naar Universal Studio's: wat groot en gaaf, wat geweldig die sets van de speelfilms. Ik ben echt een Efteling fan, maar nu heeft die een serieuze concurrent.

Jurrasic Park Waterride: keihard en kletsnat. Kindjes waren aan het huilen, best eng voor echt kleintjes.

Transformers 3D: Wow!  Shaken and in Shock! Mijn zoons zijn van deze films, ik niet zo, maar dit is een mega ervaring.

The Mummy; 8 rondes RollerCoaster
Afgeschoten worden met een loeiharde snelheid, en na een tijdje dezelfde route achteruit met dezelfde snelheid.
Ik dacht dat mijn maagje mijn neus uitkwam. Even geen rondes meer.

King kong 3D tour met The Fast and the Furious........ Cool!
Jaws kwam ook nog even voorbij. Gevolg: kletsnat!

Even naar Starbucks, ben zwaar fan, met pompoen brood. Heerlijk.
Het Harry Potter gedeelte is nog niet open maar ziet er realistisch uit. Denise, jouw tijd komt nog.

Toen naar het Halloween laantje, vanavond is er een soort Walibi maar dan Universal.

Het is een gaaf park, je kijkt je ogen uit. Je betaalt je echt blauw overal aan. De Minions v d plus zijn hier 6$. Absurd.

Nog even buiten het park gegeten, bij het Hardrock café. Ik had een voorafje als hoofdgerecht, kreeg nog geen kwart op.

Even afgeslagen naar Hollywood boulevard en Sunset boulevard, alleen maar dure winkels, we waren zo weg.
Kasten van huizen, veel tralies eromheen. Vreselijk eigenlijk.

Queen Mary geen tijd voor.
Even iets bezichtigen doe je hier niet zomaar, aanrijdtijd is net zo makkelijk 2 uur. Eer je LA door bent, 3 uur.

File, file, file.

Terugweg, G.P.S zegt 35 minuten. Werkelijke rijtijd 1 uur 45 min.

Morgen de langste vrijdag. Op naar Bullhead City.

Trouwens, 27 graden hier
En veel campers hebben al kerstversiering.

Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015