San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

02 November 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vannacht heel erg slecht geslapen. Gedroomd en veel wakker gelegen. Opeens hakte het erin dat ik toch wel heel erg ver weg van onze geliefden ben.
Even met Chris gekletst en dan word ik altijd rustiger.
Gedouched in de horror douche, met Chris ernaast, zat er een mega kikker op het douchegordijn,dat zag ik alleen pas toen ik hem dichtschoof. Ik denk dat ze me in Europa hebben horen gillen. Normaal helemaal niet bang van maar de omstandigheden waren er niet naar om heldhaftig te doen he.
Zo'n betonnen douche is spekglad.

Op weg naar San Francisco, een rit van rond de vier uur, door een
prachtig glooiend landschap, en bij een supermarkt weer een afstammeling uit Nederland ontmoet die hier een mega ranch heeft. Zover mensen als we al gesproken hebben, dat heb ik in Dordt niet hoor.

We rijden via Oakland San Francisco binnen, wat een mega drukte en dat op zondag. Vierbaanswegen en knetter druk. De klok is hier vannacht een uur terug gegaan, een maand later dan in Nederland, idee van Busch.

Richting de Golden Gage Bridge, heel veel mist en toen zagen we hem, een klein stukje uit de mist opdoemen. Alsof je in een film zit. Hop naar boven, de heuvels in met die bak, maar daar zat het potdicht.

Heel even kwam hij uit de mist, maar vandaag wilde hij zijn schoonheid nog niet prijsgeven. We zijn er nog wel overheen gereden. Totale mist en nog steeds zo druk.

Naar onze RV camp grond gegaan Treasure Island, vol verwachting klopte mijn hart. Het is netjes, schoon en midden in hartje S.F.!

Voor het eerst een hamburger op bij Jack in The box en een paar frietjes.Het is niet mijn ding. Gedoucht en samen in de wasserette een was gedraaid.
En daar een Amerikaans-Mexicaans echtpaar ontmoet. Martha en Mark.
Hele coole mensen. Mark verzorgd de distributie van de voedselbank hier in SF. We zijn uitgenodigd om te komen kijken. 74 Miljoen dollar per jaar alleen voor SF. Daar worden wij heel stil van......
Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 100869

Voorgaande reizen:

18 December 2017 - 20 December 2017

Murano en Venetië

20 Maart 2017 - 22 April 2017

Vietnam, Cambodja, China

24 Oktober 2015 - 24 November 2015

USA West kust en New York!

13 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Kamperen

16 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Plitvice meren in Kroatië

Landen bezocht: