Viva Las Vegas....tot over drie weken. - Reisverslag uit Pahrump, Verenigde Staten van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas....tot over drie weken. - Reisverslag uit Pahrump, Verenigde Staten van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas....tot over drie weken.

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

28 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Pahrump

Vanmorgen waren we heel vroeg wakker Geen wonder want om negen uur gisterenavond lagen we al in bed Is dat gek dan; ben je in Las Vegas liggen we om negen uur in bed. Dood en doodmoe was ik kom niet meer op mijn benen staan. Chris is nog eventjes wezen gokken maar ik ben voor de liefde geboren en niet voor het geld dus niks gewonnen.

Nog eventjes door de M & M's shop gelopen dan weet je ook echt niet wat je ziet; vier verdiepingen hoog alleen maar M & M's!
Toen door het Hardrock Café, heel gaaf.

Om kwart voor twaalf werden we door Road Bear opgehaald, bij de camper werd er alles uitgelegd hoe dat het werkt toch nog wel eventjes mee bezig geweest ( we hebben een slide out). Ik heb voor de zekerheid alles maar eventjes gefilmd. Even oefenen op het parkeerterrein en Chris kon van start.
Het ging prima gelukkig maar in de spits was het wel even spannend.

Toen we echt Las Vegas verlieten werd het ook wat rustiger op de weg heel veel boodschappen ingeladen bij Wallmarkt. Wat een megastore.
Hoeveel heb je nodig? Verrast waren de mensen ook toen wij geen plastic tasjes wilden, maar het werd zeer op prijs gesteld.

Nu hadden we ook wel 2 karren vol aangezien we morgen naar Death Valley gaan en daar niets te krijgen is.

De RV camp grond gevonden bij Pahrump, en het is nu tien voor half acht en ik heb slaap!!

Tags: Pahrump

Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015