Het is eindelijk zover... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu Het is eindelijk zover... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

Het is eindelijk zover...

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

24 Oktober 2015 | Nederland, Hoofddorp

Na heel wat dagen aftellen en na heel wat vooronderzoek en papierwerk is het eindelijk zover; wij gaan naar Amerika!

Vandaag nog Florian zijn verjaardag gevierd, fijn om zoveel lieve mensen te zien. Sylvie die mocht logeren bij Nathalie en Pierre, en wat een mooie tekeningen hebben we meegekregen van haar, Romero en Dayron! Ze zitten in de koffer. Avalon die heerlijk aan het rond fietsen was op het pleintje, Logan die van de glijbaan af ging met oma en Florian die de kaars uitblies op zijn taart. Jammer dat we Tamara niet gezien hebben maar zij was er vorige week.
Er zijn wat traantjes gevloeid toen we afscheid namen.

Snel de koffers afgegeven bij Van der Valk in Hoofddorp, We hebben daar werkelijk een prachtige kamer, samen lekker gegeten, heerlijk een lang bad genomen en nu liggen we uitgeteld op bed. Morgenochtend om half zes het bed uit nu lekker slapen allemaal welterusten.
Wij houden van jullie.

• 25 Oktober 2015 - 12:57

Robert:

Veel plezier mamsie xxx

• 25 Oktober 2015 - 14:13

Paulien:

Hele fijne vakantie Heleen en Chris !!

• 27 Oktober 2015 - 09:16

Naat:

Veel plezier en een prachtige reis staat jullie te wachten.
    Zag de foto's al voorbij komen! Wat een heerlijkheid!

xx

Tags: Van der Valk

Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015