L'Estartit - Reisverslag uit Tossa de Mar, Spanje van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu L'Estartit - Reisverslag uit Tossa de Mar, Spanje van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

L'Estartit

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

17 Juli 2014 | Spanje, Tossa de Mar

L'Estartit
Chris is jarig vandaag, de tent met ballonnen versierd, krantje en een lekker ontbijtje voor hem gehaald en natuurlijk gezongen!! De halve camping kwam hem feliciteren!!
In de middag gedobbert in zee, heerlijk maar echt steenkoud water! Totaal geen pijn in mijn rug en hoewel ik goed slaap op dit bed is de schade van Kroatië nog niet opgelost, slik me gek aan pijnstillers.
s'Avonds naar L'Estartit, weinig veranderd de afgelopen 14 jaar.Heerlijk gegeten, super de luxe en het bedienend personeel had een verrassing voor Chris zijn verjaardag.

Verslag uit: Spanje, Tossa de Mar

Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.