Tossa de Mar - Reisverslag uit Tossa de Mar, Spanje van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu Tossa de Mar - Reisverslag uit Tossa de Mar, Spanje van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

Tossa de Mar

Blijf op de hoogte en volg Heleen

16 Juli 2014 | Spanje, Tossa de Mar

Tossa de Mar
Het is een erg warme dag, maar we besluiten toch om iets te gaan doen en rijden lekker naar Tossa de Mar.
Dwars door de zonnebloemen, limoenen, sinaasappels velden en met een heerlijk windje door de auto ( airco stuk) zijn er met een ruim uurtje.
Puffend, hijgend, maar ondertussen genieten van 't prachtige uitzicht dat het plaatsje bied lopen we de steile helling op richting de burcht. Af en toen even stoppen om te genieten van het uitzicht.
Prachtig zoals de baai zich onder ons uitstrekt. Helder water met een enorme lading toeristen aan de ene kant en een kleinere baai waar de plaatselijke bevolking zich afscheid van de gekte aan de andere kant. En gelijk hebben ze.
Boven in het restaurant tosti's genomen en brood met tomaten pasta in olie en zout. Ja ja heel slecht!!!
Erna door het dorp gelopen, mooi spulletjes gezien maar weinig voor kleintjes.
'sAvonds rustig gedaan, je wordt zo moe van niets doen!

• 21 Juli 2014 - 08:58

Naat:

heerlijk toch gewoon lekker niks doen!
    En eten, genieten van heerlijkheidjes die spanje bied! (tip daar waar veel plaatselijke bevolking zich bevind (kroegen) zijn de heerlijkste tappa's te vekrijgen! Dat zei mij papa altiljd :D:D

(Tostada ala plancha) is heeeeeeeeeeeeerlijk , geroosterde stokrood Goddelijk!

Verslag uit: Spanje, Tossa de Mar

Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015