21-05-2014 - Reisverslag uit Bosnići, Bosnië en Herzegovina van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu 21-05-2014 - Reisverslag uit Bosnići, Bosnië en Herzegovina van Heleen Schmitz - WaarBenJij.nu

21-05-2014

Door: Heleen, aangezien Chris het vertikt ;)

Blijf op de hoogte en volg Heleen

22 Mei 2014 | Bosnië en Herzegovina, Bosnići

Zo hopen dat internet het eens blijft doen, drama in die bergen, zit hier toch best aardig hoog.
Ondertussen veel last van mijn rug gekregen, kan s'morgens niet op of neer. Hete douche en veel pillen dan maar, teveel rust in 1 keer is gewoon niet goed!

Naar Bosnië geweest, doe ik dus nooit meer. Drie keer je paspoort laten zien bij de grens, voelde me echt zo welkom he.
Toen naar Bihac, een niet zo groot plaatsje,naar een toeristisch info punt. Nou ze hadden een moskee en een snelstromende rivier, voor de rest 50 km verderop.
OK maakt niet uit dan FF op terrasje mensen kijken, nou het was meer dat wij de attractie waren. Kinderen die bedelden, jaartje of 6 oud, veel armoede en gaande overkant van de weg kasten van huizen, het contrast was enorm. Het voelde daar ook niet goed. Was blij toen we terug gingen, we zaten er maar 50 km vandaan gelukkig.
Eenmaal terug lekker plaid gepakt, thee en snoepjes mee en lekkere broodjes en bij de watervallen gepicknickt.
En dan zie ik toch weer dat meisje haar handje ophouden....
Heleen

Samen leuke dingen doen en heel veel zien is ons motto. Genieten van al het moois dat onze Schepper ons gegeven heeft, en proberen er zuinig op te zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen hier nog lang van mogen genieten.

Actief sinds 23 Okt. 2015